úterý 25. listopadu 2014

Vánoční nákupy

Letos jsem s vánočními nákupy, snad poprvé v životě, začala opravdu brzy. Už na začátku listopadu. Nemám ráda předvánoční šílenství v pražských ulicích a obchodech a tak jsem první dárky pořídila v Berouně a na veletrhu For Kids.

Dárky pro rodiče a sourozence
Obecně se mi lépe nakupují dárky pro maminky a švagrové než pro pány. Tam prostě tápu a nevím,
co těm našim chlapům koupit, aby byli překvapení a měli radost. Nejlépe se mi nakupují dárky pro ségru - aneb jak obě říkáme, koupím to, co bych si koupila pro sebe.
Pár drobností pro radost se mi podařilo sehnat v mém oblíbeném obchůdku Provence v Berouně. 
Myslím, že radost udělá i knížka nebo třeba předplatné nějakého časopisu. Mého tátu určitě potěší nějaké nové nářadí. 

Dárky pro kamarádky
Ty většinou nakupuji v průběhu roku, protože mám poměrně hodně kamarádek, kterým bych chtěla udělat radost. Bývají to většinou jen drobnosti. Ale snažím se kupovat praktické drobnosti, které nejsou jen lapačem prachu někde v poličce. Protože většina mých kamarádek už má děti, bývá praktickým dárkem rámeček na fotky, pěkný notýsek na zapisování důležitých pokroků dětí a nebo třeba balíček dobré kávy nebo čaje. 
Speciální kategorií jsou letos dárky pro těhotné kamarádky. A že jich ve vánočním čase bude rodit fakt hodně. To ze mně budou mít v lékárně radost, až půjdu udělat nákup dárkových balíčků pro nastávající maminky (Bepanthen, dubovou kůru a bonbony z hroznového cukru).

Dárky pro děti
Ty se mi shání nejlépe a musím se
držet, abych děti nerozmazlovala. Mám dětských dárků do zásoby nakoupených několik (kupuji v průběhu roku), některé děti dostanou k Vánocům, jiné k narozeninám a některé mám schované na horší časy (když bude venku ošklivo, tak vybalím novou hračku).

V zásobě pro děti mám například, mašinky od Bria či WoodyIgráčky a Duplo. Pokud vám nevadí Duplo z druhé ruky, tak mám tip na eshop Děti a kostky, kde nakupuji Duplo pro Járu. Kostky i figurky jsou v dobrém stavu a nejsou nijak extra poničené. 
Hezký dárek, který se mi podařilo sehnat je sada s plastelínou z Tchiba. V eshopu už je vyprodaná, ale snad bude k sehnání ještě v nějakém obchodě. Jára si s ní vydrží hrát i hodinu. Pečeme z plastelíny koláče, řežeme pizzu, vykrajujeme cukroví nebo zvířátka. 
Hezký dárek pro skoro dvouleté je batůžek. Jari si do něho balí hračky, když jdeme na výlet. Na značku Skip hop mě navedla švagrová a musím říct, že batůžky mají fakt skvělé. Už se těším, až jeden z nich Jari najde pod stromečkem. 
Pro starší děti je určitě pěkným dárkem tabule a křídy

Když si to tak po sobě čtu, zjišťuji, že mám vlastně jen dárky pro děti a že to opět letos dopadne tak, že budu zase nakupovat až na poslední chvíli. Příští rok budu muset začít už v září. 


Žádné komentáře:

Okomentovat