úterý 18. listopadu 2014

17. listopad 2014

25 let po revoluci byl můj 17. listopad svobodný, pohodový a rodinný.

Ráno byli kluci ještě na chalupě a tak jsem si šla zaběhat s Dupinkou a Gituškou. Krásné pondělní ráno u místních rybníků. Jen já a moji psi. Sport a naprostá relaxace.  



Po běhání mi to nedalo a zvládla jsem i lehký úklid a dokonce i uvařit oběd. Aneb útočím na titul Manželka roku :) A abych nezapomněla na Zmizíka, tak ten byl se mnou doma a takhle si užíval svátečního klidu.



Kluci přijeli akorát na oběd. Po obědě jsme si hráli, vyprávěli si víkendové zážitky a dali si společně kávu.



A k večeru jsme vyrazili do Prahy. 



Zapálit svíčku na Národní třídě a u sochy svatého Václava na Václavském náměstí. Připomenout si události listopadu 1989. Tenkrát nám (mě a Martinovi) bylo 5 let a jen matně si pamatujeme, že se dělo něco důležitého. Ale pamatujeme si, že se něco neobvyklého dělo. A tak jsme vzali Jariho s sebou. Třeba si zvláštnost letošního listopadového výročí bude také pamatovat. 



A jaký byl váš 17. listopad?

Žádné komentáře:

Okomentovat