úterý 2. prosince 2014

Dupinka slaví 8. narozeniny

Z názvu mého blogu je jasné, že důležitou součástí mého života je náš Jari a také Dupi s Gitou.
Díky našim psím holkám si užívám i jiné starosti než jen přebalování. Díky nim mohu občas relaxovat nebo vypadnout z každodenního kolotoče. 

Dnes slaví Dupinka 8. narozeniny. Stále si pamatuji den, kdy se narodila a na to, jak jsem se těšila na první fotky štěňátek. Také si pořád pamatuji zkoušku z Fyziologie rostlin, po které jsem si jela pro Dupinku. Pro moje vysněné štěně. 

Díky Dupince jsem objevila kouzlo kynologických sportů a na nějaký čas se záchranařina stala mým koníčkem číslo jedna. 
Díky ní jsem poznala spoustu nových lidí z nichž se někteří stali mými velmi dobrými přáteli.
Díky Dupince jsem prožila jedno krásné léto, když se jí narodila štěňátka.
Díky Dupince znám Magdalénu a Máří, od kterých máme Gitušku.
A díky Dupince a Gitušce pracuji na veterině a dělám práci, která mě baví.

Děkuji Dupinko, že jsi mým osudovým psem. 

Žádné komentáře:

Okomentovat