středa 30. října 2013

Sraz krátkosrstých kolií aneb náš první společný víkend

Na kraťandí srazy jezdíme téměř pravidelně a po loňské pauze (měla jsem necelý měsíc do porodu, tak jsme raději nejeli) jsem se na letošní sraz obzvláště těšila. Nakonec jsme nechali Jarinka s babičkou a dědou a jeli jsme jen my s Martinem a našimi psy.

Jari má zrovna období, kdy potřebuje hodně lézt a objevovat. A protože ještě nechodí, ale leze po čtyřech nebo obchází nábytek, je to teď na podzim složitější. Proto jsme se rozhodli, že než abychom ho měli celý den v kočárku a on byl nespokojený, že ho raději necháme doma. A my si díky tomu mohli naplno užít sraz.


Kromě různých soutěží jsem si užila setkání s přáteli, se kterými se běžně přes rok nevídám. Užila jsem si povídání o jiných než dětských tématech (i když i o dětech jsme si povídali), užila jsem si, že jsme s Martinem zase jen my sami dva, že si spolu můžeme povídat a nemusí ani jeden z nás odbíhat přebalit nebo nakrmit Jariho. Prostě jsme zase na pár hodin mohli hodit za hlavu péči o batole a dělat si, co chceme.

A jak se měl Jari? 

Spokojené miminko na výletě.
Řekla bych, že dobře. V sobotu byl s babičkami a dědou na zámku Březnice. Dokonce zvládl i hodinovou prohlídku zámku a za odměnu si pak hrál na dětském hřišti. A v neděli vyrazili na procházku starou Prahou – viděli Pražský hrad, Kampu, byli krmit kačeny a pak Jari vytuhnul na dvě hodiny v kočáře, takže si naši mohli v klidu dát kávu a užít si procházku na Petřín.


Víkend na srazu mě zase příjemně nakopl – užila jsem si psích radovánek a dobila baterky na dětské radovánky. 

Žádné komentáře:

Okomentovat