pátek 21. března 2014

Je jaro, Járo!

První jarní den – můj nejoblíbenější den v roce. S mamkou si připíjíme na jeho příchod a táta se nám směje, že jsme jako pohani – slavíme příchod Slunce. Což je pravda – slavíme jarní rovnodennost.

Nemám ráda takové to typické listopadové počasí – chladno, vlhko, bláto všude a brzy tma. Mám pocit, že jsem pořád unavená, bez nálady, bolí mě hlava. S nástupem podzimních plískanic se těším na jaro a léto. Těším se na dlouhé, teplé večery, na to že se budu moci nahřívat na sluníčku, že se nebudu muset oblékat do několika vrstev oblečení, aby mi nebyla zima. Těším se na dny, které strávíme venku – s dětmi, se psy, na výletech nebo třeba při pití dobré kávy na zahrádce nějaké kavárny.
Jaro je mým oblíbeným ročním obdobím. I proto jsem při výběru jména pro dítě nadhodila návrh, že by se náš Ledňáček mohl jmenovat JAROSLAV. Při každém oslovení tak slavím jaro.

Jsem moc ráda, že po dlouhých měsících mohu zvolat – už je tu jaro, Járo!




1 komentář: