sobota 18. dubna 2015

ZOE MATĚJKOVÁ

Nedělňátka jsou prý šťastné děti a tak se mám do rodiny narodila další šťastná holčička. 
V neděli 29.3.2015 se Alence narodila ZOE


Narodila se 2 dny po termínu - jako by věděla, že jsme na dovolené a počkala až se vrátíme. 
"Zoja" (jak jí láskyplně říká Jarinek) je naše třetí neteř a Jarinkova další sestřenice a je naprosto úžasná. 

U Matějků v rodině začíná být pěkně veselo - Jari a Norinka už jsou velcí rozumbradové a někdy s nimi šijí všichni čerti a myslím, že to nebude trvat dlouho a Zoe se k nim přidá. 

Milá Zoe, jsme rádi, že už jsi mezi námi a moc se těšíme, co s Tebou budeme zažívat. 
Do života Ti přejeme hlavně pevné zdraví a spoustu radosti. 

Matějkovic nejmladší. Jarinek a jeho holky - "Noni" a "Zoja"

1 komentář:

  1. Dobrý den, Hano,

    píšu vám z tiskárny Reptisk.cz a mám pro vás zajímavou nabídku :-) Máte pěkný blog (doporučil mi ho ostatně sám váš manžel :) ) a chtěl jsem vám navrhnout určitý typ spolupráce. Nepovedlo se mi na vás ovšem najít mail, tak vám píšu trochu nepatřičně zde.
    Kdybyste byla zvědavá, o co jde, ozvěte se mi, prosím, na janik@reptisk.cz
    Hezké letní dny přeje a na odpověď se těší
    Jiří

    OdpovědětVymazat