sobota 5. září 2015

NADOMA A NAVEN - značka, která nás baví

"Mámy tvoří, děti inspirují." Tímto heslem Monika s Magdou tvořící pod značkou Nadoma a Naven skvěle vystihly svoji tvorbu.


Magdu s Monikou jsem poprvé potkala na Prague Fashion Marketu na náplavce. Jejich stánku si nešlo nevšimout. Dětské oblečení, vzory látek a střihy jsou originální a všimnete si toho nadálku. Neodolala jsem a koupila jsem Járovi jeho první Nadoma a Naven kalhoty. A už jsme lapení a frčíme si v této značce dál. 

Indiálnské kalhoty s peříčky si oblíbil a často a rád je nosí. 


S blížícím se podzimem jsem neodolala a koupila jsem mu ještě mikinu. Že bude mít úspěch, jsem nepochybovala. Hned jí v šuplíku objevil a oblékl si jí na sebe. 

Medvědi pod křídly hus - v té ho v davu dětí rozhodně nepřehlédnu. 


A ještě jeden kousek máme doma, zatím čeká na svého nositele nebo nositelku. 
Kalhoty s tučňáky na modré jsem musela Sýkorce pořídit. Nešlo odolat. 


Komu se design Nadoma a Naven zalíbil, bude mít jedinečnou možnost navštívit stánek Moniky a Magdy na Prague Fashion Marketu na Nákladovém nádraží Žižkov o víkendu 11. - 12.9. 2015

Žádné komentáře:

Okomentovat